Cvičenie s vlastnou váhou tela – gymnastické kruhy | základné cviky

Na posilňovanie vrchnej časti tela sú najlepšou voľbou gymnastické kruhy. Pomocou kruhov si buduješ silu ramien, brucha, lopatiekchrbtových svalov a paží.  Dnes pre vás máme prichystané tri základné cviky na kruhoch.

Výdrž na vystretých lakťoch (ring support hold)

Pri výdrži na vystretých lakťoch uchopíš kruhy dlaňami z vnútornej strany. Ďalej je dôležité dostať sa do polohy, kde budeš mať vystreté lakte, môžeš si pomôcť miernym výskokom. Nezabúdaj, že dlane smerujú von, postupuj podľa obrázkov. V tejto pozícii sa snaž vydržať minimálne 30 sekúnd.

Súruč (rings muscle up)

Pri tomto cvičení  je najjednoduchšie začínať zo sedu. Kruhy uchopíš pod dlaňovou kosťou, pozorne si pozri prvý obrázok. Pokračuješ zhybom hore, pri ktorom sa snažíš dostať do kliku. Z kliku sa ďalej snažíš vytlačiť na vystreté lakte. Z vystretých lakťov sa môžeš pomaly spustiť dole a celé niekoľkokrát zopakovať (koľko bude v tvojich silách).

 

Cviky na kruhoch na brucho a chrbát

Kruhy máš spustené nižšie. Začínaš v sediacej polohe, lakte máš vystreté a snažíš sa pretočiť smerom dozadu. Z tejto pozície ideš opäť dopredu a tento cvik opakuješ niekoľkokrát. Ak lakte mierne pokrčíš, tak sa ti tento cvik bude robiť ľahšie.

Pre lepšie pochopenie všetkých cvičení vám odporúčame vzhliadnuť toto video, kde sú všetky cviky detailne popísané a vysvetlené.

Už čoskoro čakajte pokračovanie tohto článku, kde vám ukážeme kopu ďalších skvelých cvičení na gymnastických kruhoch.

Mohlo by vás zaujímať: Cvičenie s vlastnou váhou – zhyby na hrazde

Cvičenie s vlastnou váhou tela – gymnastické kruhy | základné cviky
5 (100%) 13 votes

Komentáre