Cvičenie s vlastnou váhou tela – príklad + cviky

Toto cvičenie si nevyžaduje žiadne činky, ani nástroje. Svalstvo sa tu precvičuje odporom (ten vytvára samotná hmotnosť tela). Toto cvičenie (kondičné cvičenie) využívame hlavne na akadémiách Parkour a Freerun. Je to najlepšie cvičenie, kde si naši zverenci budujú vytrvalosť a výkonnosť. To im dáva neskôr možnosť naučiť sa i tie najťažšie prvky z akrobacie (príklad gymnastika). Ďalšou výhodou, ktorú nesmiem opomenúť je zvýšenie koordinácie, flexibility, balansu a samozrejme rozvoj slabín.

Táto metóda je pre nás prirodzená, kedže i vo freerunningu a parkoure nepotrebujeme žiadne pomôcky a stačí nám pekný trávnik, betónové prekážky a iné výdobytky urbanistickej architektúry. Veľmi dôležitým faktorom je tu trpezlivosť a kreativita. Váš tréning si budete vedieť naplánovať takmer kdekoľvek.

Samotným dobrým príkladom sú i kolegovia z akadémie Skill lab v Bratislave. Vlado Zlatoš a Dávid chudý, ktorí vytvorili video, kde prezentujú najťažšie kliky a vyzývajú zároveň ľudí, že ak z týchto cvikov niekto zvládne aspoň 80% majú záujem s ním spolupracovať (tréner skill labu).

Ďalej si môžete pozrieť 44 najlepších cvikov s vlastnou váhou, ktoré zverejnil portál Tee major fitness na svojich stránkach. Tak ak máš chuť a veľa energie a nevieš čo s ňou, tak poď do toho alebo navštív naše akadémie Skill Lab v Nitre, alebo v Bratislave a my ti s tým radi pomôžeme !

Mohlo by vás zaujímať: Dipy, kliky, zhyby, drepy | základné cviky

 

Cvičenie s vlastnou váhou tela – príklad + cviky
5 (100%) 9 votes

Komentáre