Myslite pozitívne, buďte optimisti – pozitívne rituály

Patríte do skupiny ľudí, ktorí sa utápajú v problémoch všedného života ? Je čas to zmeniť a začať si užívať aj drobných radostí.  Optimista je človek, ktorý má tendenciu vidieť a posudzovať veci z tej lepšej stránky. Určite takých ľudí poznáte a denne sa s nimi stretávate. Dokážu si udržať úsmev na tvári nech sa deje, čo sa deje. Optimizmus má určitý genetický základ a výskumy ukázali, že optimizmus a pesimizmus sú síce dedičné zhruba z 25%, ale dokážu ich ovplyvniť tiež nadobudnuté skúsenosti. Ľudia, ktorí sú optimistickí dodržujú určité vzorce chovania a vďaka nim si udržujú dobrú náladu.

Pozitívne rituály 

Každý z nás denne zažije mnoho stresových situácií a je len na nás, ako na ne budeme reagovať. Pozitívne mysliaci ľudia sa vedia s takýmito situáciami vyrovnať zdravým spôsobom. Existuje niekoľko technik ako zmierniť stres a podporiť pozitívne emócie.

pozitivne-ritualy

Najlepší spôsob na odbúranie stresu je cvičenie. Je jedno o akú fyzickú činnosť ide, či už je to zumba, fitness, beh a iné. Sú to činnosti pri ktorých vyplavíte množstvo endorfínov a vyčistíte myseľ. Hladina endorfínov rastie už 10 minút po začatí cvičenia a zvýšená zostáva ešte pol hodinu po ukončení cvičenia. Tento spôsob zaručene funguje, čo vieme sami garantovať 🙂

To, kto ste a akú náladu máte, je často dôkazom toho, akými ľuďmi sa obklopujete. Emócie ako stres a radosť sú vysoko nákazlivé. Pokiaľ sa teda budete zdržovať v blízkosti pozitívnych ľudí, je veľká pravdepodobnosť, že sa ich prístup k životu premietne aj do toho vášho života. Obklopujte sa teda ľuďmi, s ktorými sa cítite najlepšie.

Za žiadnu cenu sa nenechajte zraziť na kolená. Mnoho ľudí sa na ceste za úspechom vzdali príliš skoro. Každá cesta k úspechu je dláždená drobnými neúspechmi. Pozitívne mysliaci ľudia majú tú schopnosť, že problém, ktorý im stojí v ceste začnú hneď riešiť, za účelom dosiahnutia cieľu. Plánujte si veci dopredu a nenechávajte nič na náhodu. Mnoho úspešných a pozitívnych ľudí si plánuje deň za dňom. Zaobstarajte si malý zápisník a skúste si naplánovať týždeň 🙂

Mohlo by vás zaujímať: Bolesť hlavy a migréna – skúste Himalájsku soľ

Myslite pozitívne, buďte optimisti – pozitívne rituály
5 (100%) 3 votes

Komentáre